zamrud ke..mutiara?

assalamualaikum..

zamrud?
ke..mutiara?




kak sue tak silap..saya yang silap..ngeeee



hahaha..
macam sengal kan bile si isteri tak tau silap suami dia naik kapal mana..

masa opis kol dulu..rase macam terngiang-ngiang aje..incik zahir kata naik zamrud..
eshhh..
cuba tengok entry ni..konfiden tulis zamrud kan..
sepanjang trip pertama ni..umi dah pos 2 parcel untuk ayah..
2-2nya adalah bekal untuk bulan pose..
dan kapal ayah dah anchor beberapa hari di Bintulu.
dan hari ni nak masuk port..

masa anchor haritu ayah tanya umi pos ke kapal mana?
muahaha..dan dengan bangganya bagitau Zamrud..
dan ayah kata..tu kapal yg ayah naik 3 tahun lepas..hahaha
mabuk b..mabuk orang mengandung gamaknya.

makanya parcel ke 3 baru pos ke kapal yang sebenar..Puteri Mutiara Satu..

ni parcel kedua..
 tapi alhamdulillah kemarin ayah kata dah terima dah 2 parcel tu..
kalau dah jodoh tak ke mana..
aihhh..cepatla bulan-bulan ni berlalu..


saya rindu mau makan-makan sama dia..posa sama dia..huuu









hari ni nak makan koteow!!
nak koteow sup & koteow goreng black pepper..
dam masuk Ramadhan ke lima..dengan bangganya nak bagitau..hari-hari masak..
belum makan lauk bazar lagi..
kuih muih adela kan..


psttt..baby girl kot eh?








2 tukang conteng sambilan:

Melati Qistyna's Mummy said...

Mmg sah mabuk teruk Kali ni nganndung, upload pic pon melintang, ekekekekeke

zahirian said...

HAHAHA..YG MELINTANG TU MALAS NAK ROTATE LA KAK..HAHAHA

JOM SHOPPING!!