flashback..Penang yang tak dirancang..

assalamualaikum..


entah bila tarikh yang tepat ye..
lupa dah..ini la akibat lambat update..
yang pasti kami sefamily menerjah Penang tanpa persiapan rapi..hiiii
selepas balik dari Perak sempena PRU ni..

ini semua gara-gara nset si ayah buat perangai..hantar kedai kena tunggu 2 minggu..
uisshh..payahla si ayah kan..
lalu beliau buat keputusan,..jom p samsung Penang!
takkan nak p semata-mata repair nset kan..ambik angin sikitla di Penang..

penginapan semua ayah yg gugel..
lalu kami menginap di Sri Sayang Resort Service Apartment..
sangat dekat dengan Batu Feringghi..
dan murah aje..
1 malam RM 138..
dah pergi bawak budak-budak memang elok sangat la pilih penginapan yang maam ni..
complete semua dapur, ruang tamu, tv,mesin basuh..etc..etc..



tak banyak pulak gambo..

macam biasa p mana-mana pon..kolam dulu la yang bebudak ni cari kan..apartment ni ada kolam..
tapi belah petang harusla jalan-jalan tengok laut tempat ayah cari makan :)


ini semua kak ina yang ambik..nice la kakak!

zakwan yang berani..tak takut ombak..tak takut pasir..hmm..konfem anak pelaut.
ayah dan anak-anak..

sebelah malam konon nak berjalan ke Padang Kota..tapi hampeh tak jumpa..hahaha..sejak itu si ayah telah insaf..balik dari penang terus update GPS..muahahaha..ni ape name tempatnye tah..p bawak diaorang main aje la..
ni bahagian ruang tamu..

ni view bilik kakak & angah..kak ina siap punggah semua baju dia & angah susun dalam almari buat macam almari kat rumah dia..ingat nak dok lama la tu..




esok paginya acara yang ditunggu-tunggu 3 beradik ni...mandi kolam!!!








ini adalah video latihan renang secara gerilla oleh si ayah..hahaha..nak ikut style orang putih main campak-campak anak terjun kolam..lawak betol k ina...hahaha
video




tenghari..masa nak balik..diaorang dok menengok kolam aje la..lain kali mandi kolam lagi ye..


sempat nyinggah di Tasik Darul Aman Jitra..


short vacation..
bye Penang..
ayah kata lain kali p lagi..kan?kan?




0 tukang conteng sambilan:

JOM SHOPPING!!