..dan akhirnya awak kata..

assalamualaikum..

baru balik dari kelas..
terus melakukan cubaan kol awak lagi (^__^)

kali ni..2 kali ring saja..dan awak sambut panggilan saya (^__^)
dan jawapan dari awak..

awak :sy dah forward latest news terus ke kapal, puan..
saya: ok..tapi boleh saya tau tak keputusannya?
awak : err..semua sy dah hantar terus ke kapal...
saya: hmm..sy tak boleh tau?
awak : dah forward ke kapal,puan..

huuuuu

tidaklah saya mahu memaksa-maksa awak memberitahu ape news itu..
sedangkan bukan susah nak bagitau..
awak takut sy menagis merayu kot eh?
hiiiii..



teka..teka..
dia saja nak buat surprise untuk "turunkan" en zahir

atau..


dia takut sy frust en zahir tak dapat signoff?



wait n see saja la ye...
hanya yang mengalami akan memahami...


nota kapal: masa ni la pulak si amos buat perangai...

3 tukang conteng sambilan:

Melati Qistyna's Mummy said...

hishhh, akak yg membaca ni pon hangin tau... kekekeke

Ummi said...

hahaha..sabo kak sabo...

HaninFarshid said...

Think positive syikin....hope its good news....

JOM SHOPPING!!