B.A.L.I.K

assalamualaikum..

petang ni nak bertolak balik dah..
tapi satu ape pon tak kemas!!
malasnye nak balik changlunnnn!!!
ni la akibatnye bile cuti panjang..gaji jalan..
len la kalu keje kapal..cuti panjang..gaji x jalan..hahaha..
mule la tepon opis..serah diri nak nek kapal..
-owwhh..melalut ape kah ini-
saje la..conteng2 blog..
ingat senang ke nak conteng blog kat PARIT nih..
satu-satunye sebab saye ade motivasi nak balik ni adelah nak bervideo kol dengan en zahir..
-kat parit ni mane ade 3g-
en zahir sudah sampai Bintulu petang semalam..

ok..k..
sudahhh..
mase untuk mengemas beg..
setelah berjaya menidurkan buah hati kesayangan saye yang 2 orang itu..
nanti cite lain insyaAllah akan diuploadkan secara langsung dari changlun ye..
doa-doakan kami selamat sampai..
dipermudahkan perjalanan..

Jumpe lagi!!


4 tukang conteng sambilan:

noradzlina.kamdani said...

drive balik changlun sendiri ke?
kak lin dh 2 ari blk keje

cik zatil said...

sonok dapat 3g
kan kak..

hehe..

Ummi said...

kak lin..macam biase..driver datang jemput..kedah keje mula ahad..so,sebab tu ade mase prepare jugak kot..

Ummi said...

cik zatil: bile dapat ber3g tu..kire macam dah balik laa..boley gitu..hiii

JOM SHOPPING!!