Berubah lagi...

Salam semua..hiii..dah berape hari tak mengupdate blog..siap ade orang perli2.."rase nak demam kalu syikin x update blog"..amboihhh..kali ni rupe blog berubah lagi..ape kes??takde pape kes..saje..percayala..masa2 akan datang pon xmustahil akan berubah lagi..abaikan je..pn syikin memang begini..


17 September..hari Khamis..wiii..malam ni nak balik kampung!! Selamat Hari Raya semua..harap2 jalan x jem lagi..smarttag tak topup lagi..sebenarnye banyak mende nak di ceritakan..tp semalam balik umah MIL..berbuka kat sane n hantar kuih raye..balik umah sebok mengemop..basuh baju..packin sket2..jadi dah x larat nak update blog..bersahur pon mujur kakak kejut umi kan..


So, nak amik kesempatan di blog baru sempena raye nih..nak mintak ampun dan maaf..zahir dan batin, atas segala keterlanjuran perbuatan dan kata-kata..pada yang akan balik kampung..berhati-hati di jalan raya..ingatlah orang tersayang..(untuk orang TERsayang saye..berhati2 di atas kapal ye..)

5 tukang conteng sambilan:

nurhareza said...

selamat hari raya shikin..

gewd-gurL said...

puan, selamat hari raye...
jgn lupa pos duit raya kat saya..
ahahaha

Edriena Hazelina said...

puan..
jangan lupe gak pos duit raye kat saye...
haha!!!
kak.. taun nie akk raye kat umah mentue akak ke?

Umi said...

gewd girl..>>duit raye khas untuk budak2 bawah umo je tau..

syma>> tahun ni beraye umah parent sendirik..sampai abis cuti..hik..hik..bulan pose every wekend blk umah mil..kire fair la kan..

Edriena Hazelina said...

owh.. btul2!!
saye rndu la plak nak raye kat kampung..
semenjak atuk meninggal..
kite orang xlek kampung da..
mak kate nanti ayah da pencen.. nak pindah johor..
so.. mase 2 leh la sambut raye kat kampung every year..

JOM SHOPPING!!