aktiviti outdoor untuk anak-anak

assalamualaikum..

petang-petang lepas balik kerja , kalau berkesempatan biasanya umi bawak anak-anak keluar dari rumah..
bawa jalan-jalan ..paling koman pon main kat playground dalam matrik..
tak pon bawak aje balik rumah MIL..
kawasan kampung syok la main kan..
dengan penuh sepupunya...

nak kasik diaorang berpeluh..
biar diaorang berlari..nak menjerit..nak memanjat..
kasik lepas bebas semua tenaga dalam badan..eekekek..

dengan harapan malam nanti diaorang lebih senang tido..


ni saja umi tempek gambar-gambar masa diaorang bergumbira dengan sepupu-sepapat..
main layang-layang di Kg Darat...

antara aktiviti outdoor yg sangatttt la best..
depa sangat enjoy!!

masing-masing mendongak menengok layang-layang berkeliaran..huhuu

angah dan abg alif..angah terer ooo main layang-layang..pandai betul dia kontrol supaya layang-layang tak menjunam..biasela budak laki kan..bab ni memang cekap...kelihatan pak ngah pon ada di belakang sane..tolong kontrol..ramai ni..

run!!run!! kasik keluar peluh!!

kak ina pon ada gaya..hahaha..seronokkkkk


nice view...

kiteorang sebok bergambar..kak ina dok kontrol layang-layang dia aje..

my boy..

my girl..

lenguh pinggang ok..bila terpaksa dukung zakwan sentiasa..masa ni dia belum cekap berjalan...

ni la geng depa..bukan main lagi bab posing-memosing..

hahah..korang memang cheeky okeh!!!


dah lewat petang..jom kita balik...

4 tukang conteng sambilan:

OneSimpleMother said...

seronoknya depa.. dah besar nanti mesti lagi seronok tengok gambar-gambar ni kan..

Marsha~ said...

macam cerita ombak rindu pulak... huhu

zahirian said...

Haah kak..tu yg penting..ada kenangan..

zahirian said...

Ek..xpenah tengok cite tu..huhuhu..ketinggalan..

JOM SHOPPING!!