..benda baru..

assalamualaikum..
aduyai..ni gigih mau update blog di tengah malam buta (sudah dikira dinihari)..
tiba-tiba tengok ade jemputan dari amrahan dan  ainul hayat
saya cuba untuk memenuhi undangan kalian ye..


sangkut dua tiga hari tak update blog ni sebab tetiba balik kampung di Perak nun (nak kena hupdate jugak nih)
tapi ni update pasal barang baru di kedai kami..

bisnes punye hal sanggupppp..kali ni educational toys pulak ye..memandangkan ada anak kecik..rasanya berbaloi-baloi beli benda ni..lepas tu boleh la cadangkan untuk dijual juga..
kebetulan supplier kami untuk toys ini dok di Perak..makanya mengambil kesempatan memborong jugakla masa balik kampung hari tu..
(gambar sedang memborong nantila kalau rajin dan diberi kesempatan)

dan seperti biasa..bila ada barang baru untuk kedai, maka ada barang baru jugakla untuk kakak dan adik..


zikry yang sangat beria-ria nak buat puzzle..

tapi seperti biasa..kakak la yang memonopoli..



kakak khusyuk main ni..kebetulan dekat sekolah pon diaorang ada banyak puzzle..
bila tengok kakak buat puzzle ni..macam kekacang jek kat dia..
nanti la kasik level susah sikit..
siap guna tangan kiri tuh..
puzzle ni sebenarnya menggalakkan koordinasi tangan,mata dan juga memori anak-anak ye tuan puan..
walaupun kekadang nampak macam..eleh..puzzle jek..
tapi sangat mebantu dalam proses perkembangan IQ anak-anak..
warnanya cantik, menggunakan non toxic ink..(macam promosi jek ni..)
selamat la terutama untuk zikry yang memang suka bubuh benda dalam mulut tu..


oo..baju diaorang pakai tu pon stok baru juga..
tukang rasmi..
rezeki kakak dan adik..
dan moga rezeki ayah ummi bertambah juga la hendaknya..
ameenn..

 lupa plak..
kalau berminat nak jenguk..jenguk fb kami saje ye
Trendyzs Zahirian
kalau belum add..sila la add kalau sudi..
Terima Kasih..
(^_________^)



video
tak taula bila si zikry ni nak berenti mengacau si kakak..
adeshhh..macam-macam usaha dia buat nak hangatkan si kakak..

0 tukang conteng sambilan:

JOM SHOPPING!!