ayah & ummi tak lupa..



assalamualaikum..
new entry!!
tak lain dan tak bukan untuk update kisah saya ke Terengganu untuk bertemu dengan encik suami terchenta..



-happy!!-
kisah bermula..
saya dapat tahu bas kolej akan ke Terengganu untuk mengambil pembantu fasilitator (PF) bagi minggu pendaftaran pelajar baru..maka saya pon mendapat idea bernas untuk ke sana juga!..perancangan asal adalah saya akan mengambil cuti pada hari Rabu, dan balik dengan bas kolej pada hari Khamis bersama-sama dengan en zahir..tapi nasib ternyata menyebelahi bila kaunselor-En Zaidi- sudi mengeluarkan surat melantik saya sebagai pengiring!ini bermakna, tak perlu ambil cuti..sangat bagus..terima kasih daun keladi en zaidi..jasamu di kenang..

bertolak dari kolej lebih kurang pukul 8.30am..bersama-sama staff lain yang menuju ke SP untuk kursus Golf..lebih kurang pukul 10.30 bertolaklah kami ke Terengganu dari SP..dalam bas hanya ada 2 orang driver dan 3 pengiring termasuk saya..tatau la berapa kali tertidur..terjaga..tapi tetap dok teringat dekat jalan Grik-Jeli..haihhh..dok teringat bila en zahir balik naik motor..dah malam baru sampai ke hotel penginapan..dan hilang penat bila ketibaan disambut penuh senyuman oleh en zahir (^__^). Kami dok di Grand Continental , KT..tengah bandar..dekat je dengan pasar payang..
   sebelah malam jalan-jalan pusing-pusing tak tau nak p mana..dahla takde transport..memang kena berjalan la menikmati keindahan KT..eheheh..sudahnya saya kol seorang x-student..dan bernasib baik kami, sebab dia sudi bawa kami p makan-makan..untung sih..ade student merata ceruk Malaysia ni ;)






-terima kasih hannan dan umminya-
gambar diambil dr FB hannan..




esoknya selepas breakfast kami terus p pasar payang..bukanla boleh berjalan sesuka hati memandangkan saya ke terengganu atas tiket free sebagai pengiring PF..yang penting dapat jumpa en soulmate saye..beli-belah sikit-sikit..(terima kasih hannan bagi keropok free)

ni baru jalan level groundfloor pasar payang en zahir dah kecoh penat..huhuhu


 

singgah beli keropok lekor..dasyat la diaorang..jual keropok lekor je..ade banglo tau..




ni kat hentian Titiwangsa..rindu kat anak-anak..telefon MIL tanya diaorang macam mana..ok ke tak..

sepanjang kat Terengganu umi dan ayah tak lupa pon kat kakak dan adik tau..sembang ape pon topik pasal kakak dan adik mesti ada..umi dan ayah rindu kakak dan adik..walaupun p sehari je..
di hentian Titiwangsa juga..



..mini hanimun..



tok dengan makngah kata kakak dan adik baik-baik je sepanjang umi p Ganu. memang pandai bawak diri..tak de pon meragam..baiknya anak-anak ayah ummi ni..dapat upah nemo dengan kura-kura sorang satu..






3 tukang conteng sambilan:

Anonymous said...

love it..so sweet..hehehe

noradzlina.kamdani said...

kt ne hentian titiwangsa tu? cantik la...

Syikin Zahir said...

mekasih anon..
kak lin..on the way nak p ganu..tak tau la saye..kak tanye budak pantai timur depa tau la..toilet dia baru renovate..cantek..air sejuk macam dok kt cameron ..tp kawasan sekitar x berape bersih sangat laa

JOM SHOPPING!!