study!! study!! jangan kacau..

assalamualaikum..
sejak masuk kelas baru..
kakak dah makin rajin..
rajin study wooo..



adik gigih nak join kakak..
tapi, macam biaselaa..
adik boleh tengok je..

adik ajak main pon kakak tak layan..
kakak asyik cakap
"janganlaaa...janganlaaaa"
keciwa adik..

kesian adik..boring takda kawan nak main..




nampak sangat tekun kan..
sampai abis lari alas meja tu..

nampak macam gaya orang tak siap keja sekolah je kakak ni..
hahahaha..
ni waktu pagi sebelum p sekolah..

mungkin sebab kakak dah bercampur dengan budak umur 3-4 tahun..
dia pon dok ikut je la apa abang-kakak buat kat sekolah..
umur-umur kakak ni sangat la meniru apa ja orang sekeliling dia buat..

balik rumah dah mula nak menyanyi..
burung kakak tua..tom-tom bak..
lagu "ibu ratu hatiku" pon boleh..

ade sekali tu kakak menangis tibe-tibe dia panggil IBU..
ceh..
ummi la kakak..mane ade ibu..





8 tukang conteng sambilan:

ummu luqman said...

bepeluh-peluh kakak study tuuu..

cik zatil said...

umi laa kakak mana
ada ibu..hik2

sweet..

kak ikin camat
hari raya!

:)

Melati Qistyna's Mummy said...

erk, pic last tu kaka gelak ke nk nanges :)

Ummi said...

@ummu luqman

hahahha..bukan berpeluh-peluh kak mas..baru pas mandi tu..

Ummi said...

@cik zatil
selamat hari raye gak..bile auntie zatil nak jadi ibu nih..hehehe..amboi..lame nye blog die menyepi..

Ummi said...

@Melati Qistyna's Mummy
tak nangis kak..nape tahnye muke jadi gitu..kak, sy jawab soklan sebelum ni kt sini ye..en zahir mybe next week nek kapal..kalau la nx week tu lame lg kan bagus..huuuu

Melati Qistyna's Mummy said...

hehe, xpe... nanti2 blk la lg en zahir tu... :)

Anonymous said...

suka baca kesah anak2 puan.. bole ketawa and senyum sorang2.. :))-aqila hamid-

JOM SHOPPING!!