Pewaris blog ummi..a walk to remember..

Gamba ni di snap malam kami bertolak balik kampung hari tu..
kakak dah ade skill baru..
dah pandai panjat kerusi n klik2 lappy..
hadoiii kakak..
kakak baru 1 tahun 4 bulan maaa...bukan 4 tahun 1 bulan..

Excited sampai tertonggeng2 anak umi nih..
sila abaikan permukaan meja yang "cantek" itu yeh..hiiii



Nanti umi wariskan blog umi ni kat kakak bile kakak dah terer ngan lappy ek..sambung kisah family kite..cewahhh..

9 tukang conteng sambilan:

Izan said...

pandainyer dia....
pasni dia pun ada blog dia jugak lawan ummi dia. hehehehehh

w|cKa` said...

hebatnya. kecik2 dah pandai berblog nih..

muka adlina sebijik cam umi dia la..

ZuRaNaI said...

hihi,,
pndai kakak bt mke kantoi..

ummi thaqif said...

pandinya dia..adlina..
mai join thaqif
dia pun pantang nampak lappy on mesti dia usik..gerakkan mouse la..
bdk2 skrg memang bijak...

Umi said...

izan : mane bley lawan tokey izan..hiii

Umi said...

wicka : biasela cik wicka..hehhe..anak sape..ayah die suke kate die bolat cam umi..huhhh..harap2 adik nti ikut muke ayah plak..

Umi said...

zuranal : tu memang kantoi zura..bukan dibuat2..

Umi said...

ummi thaqif: budak2 skg kan..zaman kite dulu2 mane la ade mende2 ni..

lily lotus said...

bakat dah ada tu..hehe

JOM SHOPPING!!