Mase untuk berkepit ngan ayah..

Ayah cuti kali ni,sepenuhnye digunakan oleh kakak..

ayah tu macam die sorang yang punye..huuu

Mane2 pon nak berkepit ngan ayah..

umi takde pon takpe..

umi dah jatuh no doblas agaknye..hee

nak sebut "ayah" pon xde hal..dah pandai..

tapi umi ni die xmo panggil "umi"..

die panggil umi die "ma"..
siap gelak2 plak tu..

nape pon tatau..

ayah ade ni kakak sombongla ngan umi..

nanti ayah dah keje baru tau..

tengok je la gamba die berkepit ngan ayah,..





huuu..jelesss umiiii...



Ni gamba mase raye haji tu..pagi2 nak p umah tok kat Kg Darat..





Ni plak di HKL,mase nak amik opah bawak balik ke Perak..bukan main bergumbire kakak ngan ayah ek..

Yang ni plak koleksi gamba ragam kakak ngan ayah kat umah Pak Ngah@KL..

Last sekali ni gamba kakak suh ayah bawak p main kat playground RnR Tapah..

Layan kan je la ayah..bukan selalu kan..kan..kan..

10 tukang conteng sambilan:

Edriena Hazelina said...

wah.. suweet nye kak!!
bebudak baye adlina nie memang tau panggil ma je kot..

anak sedare saye pon panggil ma gak..
tapi bukan kat mak die je..
ngan saye sekali.. hehe..

ZuRaNaI said...

hihii..
kak ikin da jeles..
tp xpe dpt baby nant dpt sorg satu..hii~

ZiLoT said...

hahahaha,kakak nih,,xbg can kt umi la,,heheh~ :P

Erin Rashid said...

takpe kin,
camimi pon lmbt pndai panggil aku mummy
sejak blk msia perlahan2 baru pndai panggil
skrg suka sgt panggil aku mummy
skit2 mummy..
esok2 ko pon cmtuh..
skit2 umi..umi..
baru ko puas hati!
skrg camimi siap buat lagu utk aku lagi
"sayang mummy sayang... sayang mummy mummy..!" apa daaa...

lily lotus said...

lepas ni ayah kena kepit 2 budak kecik plak ;)

Mama Qiestina said...

cettttttttttt..

Qies pon sama tawwww.
suda merampas cinta hati kak yatt.
papa asek kepit ngan die jekk.

waakakakakaka.
gitula kan dah ade anak..kasih syg dibahagi bahagi :)

Umi said...

edriena : hooo..kakak x aci..pandai panggil ayah..padehal jumpe ayah jarang sekali

zuranal : maunye x jeles..ni baru sorang..dah 2 sok tah2 ayah die x nampak umi dah.

Umi said...

zilot : buat naye kat umi kakak nihhh

Umi said...

erin : huuu..bile tah la mek tu nak panggil umi..jeles kat ayah die ni tauuu..

Umi said...

lily : lily bile plak nak menambah?hiii
mama qis : ni memang dah dibahagi..cume x same rate jek..huhuhuhu

JOM SHOPPING!!