dipulaukan..

assalamualaikum..

 kak ina lahir pada 24 julai 2008
angah lahir pada 25 dis 2009
dan zakwan pulak 3 April 2012

makanya, jarak antara angah dan zakwan tu jauh sikit..

kak ina dengan angah memang boleh geng la bila nak main ke..nak belajar ke..nak bergaduh pon iye..dah umur dekat-dekat kan..

tapi...

kesian zakwan..

jarak jauh sikit menyebabkan dia selalu tak boleh join aktiviti kakak dan abang dia..
walaupun dia selalu menunjukkan minat untuk join..


so, bila kakak & angah nak buat keje sekolah..
harusla dia nak menempek jugak..

kakak...zakwan nak buku jugak...

tak bagi ikut tu, ikut celah lain pulak si zakwan..hahahaha..

umi...saya nak jugak...tengok kakak & angah ni tak layan pon!!!

helloooo..nampak tak saya kat belakang ni????



 akhirnya...
dia bosan..

permintaan tidak dilayan..

bukan kakak dengan abang tak bagi..

tapi silap-silap haribulan nanti zakwan koyak kan buku..
tak pon masukkan pensel dalam mulut..

paling tidak..air liur dok meleleh..abis basah buku..hihihih
 mengamuk kak ina nanti..


 dan akhirnya..zakwan pon mengalah..
umi suruh dia main benda lain..


haa..amik sekotak..

i tak heran pon umi.. ade i kesah? main ni lagi syok..hahahaha

good boy...

dan macam biasa..nanti umi tolong kemaskan ye...



sekian..entry cuci-cuci mata di petang hari..



3 tukang conteng sambilan:

Tulip Merah said...

geram la tengok zakwan...comel! sampai termimpi plak si zakwan ni...suka baca blog umie ni...cute bebenor!=)

CeqGu said...

Comei2nya anak umi ni....psssttt suka tgk bilik tu

zahirian said...

amboi cik tulip..sampai termimpi-mimpi..biar betul..hahahah

________________
ceqgu ni..dapur pon nak tengok..bilik pon suka..meh datang rumah meh..

JOM SHOPPING!!