..kesian dia..

assalamualaikum..













kesian zakwan kan..tak boleh main luar..
sekadar mengintai dari tirai sliding door je la..hehehe..

umi rasa dlm 2 minggu lagi zakwan dah boleh berjalan..atau mungkin lg awal? insyaAllah..

masa ayah ada dia dah buat cubaan berdiri dan lepaskan tangan..
seminggu ayah p dia berdiri, tanpa pegang apa-apa dan tepuk2 tangan..(tepuk utk diri sendiri)
hampir dua minggu ayah p..dia dah menapak 2-3 langkah..
kemarin dah konfiden sikit menambah bilangan langkah!!..


yeyyy!!!
dia nak melawan rekod angah mungkin?

tp bab gigi dah kalah..angah masa umur mcm ni dah ada 4-5 batang gigi..
zakwan ada dua yg tu ajela buat masa ni..



short entry dipetang hari (^__^)








6 tukang conteng sambilan:

shazrina said...

haaa pandai nye ..anak saye pon same ..bukan takat tepuk tepuk tangan je, siap joget joget lagi ...jalannye 2 3 langkah je baru, joget je lebih :D

.ArianiAizat. said...

k.shikin..cantekla mini taman kat depan tu..akak buh batu jer eh?tunjuk sket..nak tengok..hehe (tetibe lari topik plak :P )

Shuhaida said...

tahniah! tahniah! ^^

Marsha~ said...

alololooo...syiannya dia...

CeqGu said...

pasni jenuh la mama dia main kejar2 hehehe

smallittlefinger said...

puan syikin, bg zakwan mkn ape tu, comel sgt!! hihi..mata die sgt boolatt

JOM SHOPPING!!