ketulan itu..

assalamualaikum..

TERIMA KASIH..
 terima kasih untuk mereka yg mendoakan kesihatan umi.
Alhamdulillah, umi sudah mula bekerja hari ini..

untuk mereka-mereka yang bertanya umi kenapa?buat operate apa?

ini jawapannya..
penat oooo..dari pagi tadi soalan yg sama dari rakan sekerja..hiii


umi jalani minor operation saja..
membuang seketul ketumbuhan..

petang rabu lepas, umi dan boifren :) p checkup di KMC..
doc mintak umi buat ct scan untuk cek samada ketumbuhan tu sampai ke tulang atau tidak..

alhamdulillah..belum sampai ke tulang..

dan ayah kata bila paling cepat boleh buang?sebab ayah sekarang ni menunggu hello-hello saja dari MISC untuk kembali ke lautan..

doc kata..ESOK...haaa..amek!hahaha

so, pagi Khamis, setelah selesai menghantar anak-anak..umi dan ayah ke KMC..

masuk bilik bedah lebih kurang jam 10.30am..dan keluar pada jam 12pm..
umi di'pengsan'kan..langsung tak sedar..syok je lena..
tau2 misi datang kejut..kata operation dah selesai..

umi dok ward pon day care je..
gila lapar sebab disuruh puasa dari jam 12malam..
nak makan lepas operation tak boleh..
dekat pukul 3 baru makan..itupon lepas ayah p mintak..dan itupon biskut n milo jek..
tapi biskut pon sedap bila dah lapor kan..

bukan lama pon biskut dok dalam perut, lepas setengah jam..2-3 kali umi muntah balik..
haaa..padan muka..dah kata tak boleh makan nak makan jugak.

petang pukul 5pm++ umi balik..
anak-anak Pak Ngah diaorang amik dan bawak p rumah Tok..



ayah ambik gambar 'benda' yang dibuang tu...



ini rupanya..saiznya sebesar sebiji telur ayam!!!



bila doc belah kat tengah, keluar putih tu..apakah???


ketulan tu doc hantar p lab..
maka jangan ditanya umi apakah mendanya itu..
next sunday baru umi dapat tau resultnya..kita tunggguuuuu..


dan alhamdulillah..bayaran semua ditanggung oleh ING..
kalau tak..terbang melayang fulus..



ok..itulah al kisahnya...


++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


kpada mereka-mereka yang biasa p Trendyzs..jom shopping!!!baju-bajan stok Januari dah sampai


bos kecik sebok cek stok..untuk stok dia sendiri pakai..huahuahuaaa..


5 tukang conteng sambilan:

OneSimpleMother said...

alhamdulillah.. datang mana ketulan tu syikin..?

anggerik-rimba said...

Hope dh semakin sihat. Kat mane ketulan tu kin?

NaZiRaH... said...

harap akak cepat sihat, ketulan apa tu akak? khisa ka?

CeqGu said...

haiihh takut jer nak baca bila tengok tajuk 'ketulan itu'.....dulu pun pernah ada ketulan, mujur ler rupa2nya bengkak susu jer. nanti citer tau cam ne bleh tau ada ketulan tu

Ainul Hayat said...

Alhamdulillah...semoga akak cepat sembuh.

JOM SHOPPING!!