Trendyzs Kids & Babies Unlimited

assalamualaikum..

alhamdulillah..
Hari Jumaat lepas, 25 mei 2012 Trendyzs Kids & Babies Unlimited berjaya beroperasi..
syukur..walaupun sedikit terkilan (banyak sebenarnye..), en suami saya takde ketika Trendyzs dirasmikan..

manekan tak terkilan..banyak sangat yg encik suami saya tolong buatkan..
memang kalau tanpa sokongan & usaha gigih dia..Trendyzs ni cuma angan-angan simpan dalam almari je la..












lepas ni la cerita disebalik tabir pembikinan Trendyzs nih..
entry ni cuma nak bagitau yang kami dah beroperasi..
so, sapa-sapa yang dok di Sintok,Bukit kayu hitam,napoh,Jitra dan kawasan yang sewaktu dengannya jemputlah datang ke kedai kami ni.orang Sik, Baling, Pendang dan seantero Kedah nak datang pun ape salahnye...hiiii


nk p bertugas di kedai..jumpa disana ye :)



*sy taktau nape selalu ade prob dgn gambar bile diuplod..tengok kat lappy lain dia jadi lain..ampun maaf jika menyakitkan mata..kalau dapat edit saye edit..

7 tukang conteng sambilan:

ibu chiqamie said...

congrats syikin :-))) hebat la bukak kedai sendiri.nnt nk bkk cawangan kt nilai leh bg daku handle ;-D hahahaa...syikin wat la jgk order online.leh order dr sane je..nmpk mcm byk brg ade tu.

* nnt leh sembang2 bisnes ni...kot2 nani pon nk bkk kedai cmni.,leh dpt info dr syikin :-D

zahirian said...

nani add trendyzs zahirian kat fb.kekadang malas nak jual online.ade mood&kesempatan je jual online.bukak kat nilai idea yg bagus kan?insyaAllah ada rezeki nti.

Marsha~ said...

tahniah.... dr meniaga online skrg sudah ada kedai sendiri... :)

NADIA vs BERON said...

kat mana ni kak?

nYza said...

bykny brang2 baby kdai pn syikin...rase best je..nk g tp jauh ke utara sane..ehehee

zahirian said...

sis..mekasih..baru2 nak belajar ni :)

____________________________

nadia..kat belakang c-mart, bertentang dgn restoran khan..

__________________________
nyza..mane tau kot nti datang changlun, singahla..

NADIA vs BERON said...

ada keje kosong x kak? kikiki

JOM SHOPPING!!