umi tak reti nak buat..

assalamualaikum..

baru-baru ni ada beli sepeket getah rambut untuk kakak ina..
dia sangat suka..dan harus bawak p skul..
cikgu dia sangat la rajin mendandan rambut ala-ala spring kak ina tu..

nak harap kan umi?
buat tocang 2 pon senget dan huduh rupenye..
memang takde skill la..huhuhuhu

pandangan depan..nampak normal saja kan..

pandangan atas..ya ampunnn..rajin cikgunye neh!!kak ina suke gile..tak bagi bukak tu..mandi..tido..dengan rambut sebegitu..biar la cikgu dia bukak, buat style lain pulak..


macam biasa..pose hepi gumbira untuk ayah!!

5 tukang conteng sambilan:

Melati Qistyna's Mummy said...

Alolololo.... Anak ayah btol la kin, kemain lebo senyum...hehehehe


Akak pon xtau bab2 rambut ni, tu sbb anak akak rambut pendek...keh3x....

amal said...

huu kalo saya pun x reti. kekadang tu dok pikir, kalo anak perempuan, nak anak rambut panjang tapi mamanya tak reti nak ikat rambut, nak dandan2 rambut bagi cantik. macamana tu ehehe

Ieda AlHabsyi said...

wah stylo abis anak mak nih! :)

Ummi said...

kak abby..rambut melati tu cantek lurus..anak sy kerinting bergaya..hahaha..

________
amal..belaja2 je nanti..kot ade bakat terpendam mane tau kan?akak ni bakat memang tenggelam teros!

____
ieda : stylo mcm rambut negro pon iye..hahaha

Ainul Hayat said...

Takut ssaket je kepala diorang bila kita tarik2 untuk ikat rambut tu...

JOM SHOPPING!!