untuk ayah tersayang..

assalamualaikum..
 ini ada sedikit video sambungan aduan si kakak pada siaayah..nanti dah besar mesti kakak suka tengok video ni..umi & ayah pon mesti merindui zaman kakak masa ni..tak ya tunggu besar..entry2 yg lepas pon umi suka belek balik..rasa macam cepatnya anak2 umi&ayah ni membesar...

dia tanya bila ayah nak balik, cakap pasal beby..huuuu

video


Pagi Sabtu, kakak request nak cakap dengan ayah lagi. Masa tu umi tengah bersiap-siap nak p kelas dah..ayah pulak sudah pon memulakan tugasnya..kakak & angah mengharapkan video kol dari ayah..tapi tak boleh laa..sebab ayah dah start keje dah. so, dapat dengar suara ayah je la ..kecewa 2 beradik tu..lalu umi suruh ayah mms saja gambar buat pengubat rindu 2 beradik ni..dapat saja gambar ayah dah syok abes dah..(sedih jugak..nampak sangat dieorang memang rindukan ayah..)


miss u so much, ayah!!


 Lepas tu, umi cakap, jom kita amik gambar pulak bagi kat ayah..wahhhhh..semangat tau diaorang!mau aje..dah lama tak amik selfpic dengan 2 beradik ni..maklumla bukan senang..tp dah memang rezeki ayah hari tu..memang konfem la diaorang SANGAT rindu ayah..mau aje posing utk ayah..nanti bila adik dah keluar umi jadi tukang snap je la ye..tak muat dah nak masuk skrin nset..hehehe..takpon kene pakai tripod la jawabnye..


kapal ayah bergerak ke Jepun pulak sekarang ni..dalam kul 12pm kapal sudah mula bergerak..umi dalam kelas rasenye jasad je la yang ade..kepala dok teringat si ayah nun disana..sempat juga curi-curi texting selagi ada line..ampun ya lect ku..huuuuu..bukan selalu..





pssstt..ayah bagitau dia ada roomate baru...

seekor ikan emas hitam..
jadik la kan..buat kawan bersembang bilea stress kerja..hehehe..tengok-tengok kesayangan kami tu ye ikan..insyaAllah tak kena goreng..hiiii

6 tukang conteng sambilan:

Ainul Hayat said...

HEHEHE...tak kene goreng punye.

OneSimpleMother said...

keluarga yg comellll.. :) kepingin nk tmbh ahli keluarga lagi tapi Allah belum izinkan lagi mnpknya..

~~Sue eLLa~~ said...

hehehe..comel2 semuanyaa tgkp gmbr..hehehe....

Melati Qistyna's Mummy said...

hehehe, akak ske dgar kalau anak2 yg masih pelat lg bercakap... kiut je...:)

anggerik-rimba said...

comel gmbr 3 beranak.... =)

Ummi said...

erni: ikan emas je pon kan..heheh

______

kak mas: insyaAllah akan tiba waktunye nti..sabar..

_____
sue: hehe..comeyle sangat..

____
kak abby: mase tu rase sngt kiut miut kan..camane la bile diorang tengok dah besar nti..hehehe

_______
kak zatul: kalau 4 lg bagus :)

JOM SHOPPING!!