abis semua dia nak mengadu..

assalamualaikum.
hari ni ayah sampai Bintulu....
delivered saja msg pertama, terus sms..sms..sms..dan sms lagi
tapi sepi tanpa sebarang reply..

en cargo itu semestinya belum habis bekerja..
sebelum anak-anak tido td, cuba kol tapi tak berjawab..
kalau anak-anak tak bergayut dengan ayahnya malam ni, konfem esok dah tak sempat..
esok pagi2 ayah dah keja, umi ada kelas..

mujur dalam pukul 9pm si ayah kol..
baru habis kerja..x mandi pon lagi..
excited nya si kakak bila dapat dengar suara ayah..
habis semua benda dia cerita..

tapi tetap diselit soalan: bila ayah nak balik..bila ayah nak balik..
dan ini antara yg sempat umi recordkan..
ada lagi 2..

melihat wajahnya yang heppi..tak putus-putus senyum..
buat ummi pon hepi..
kakak oh kakak..


video

6 tukang conteng sambilan:

anggerik-rimba said...

tersipu-sipu kakak bercakap dgn ayahnye...huhu

OneSimpleMother said...

pandainya kakak sembang.. :)

w|cKa` said...

iman pon segala menda dia nak tayang kat papa.buku, elmo semua dia nak tunjuk.. excited

dieha said...

hehe..comey...

ZuRaNaI said...

alalala kakak..comelnye..

Ummi said...

kak zatul : gegirl kot..emalu la..nti tengok bile zikry dah mula pot-pet mcm kakak jd cmane plak

__________________

kak mas..nanti luqman pon harus begitu jugak tu..rindu ayah katekan..

____________________

bagus!!tu menunjukkan iman pon rindu ayah kan..kecik2 dah pndai..

_________

hiii..kak diha..nti saidatul pon gitu..jgn lupe record jugak :)

_________________

iyela aunti zura..kakak tu bile mulut bebel2 memang kiut jek..geram nengoknye..hehehe

JOM SHOPPING!!