sekerat dulu...

assalamualaikum..




video

anak teruna ini berumur 1 tahun 10 bulan..
budak laki memang lambat bercakap kot ek?kakak dulu banyak dah perkataan yg clear die sebut berbanding zikry pada umur ini..
sudah berjanji dengan si ayah utk tunjuk video milestone zikry ini..
tapi geram..bila dia tau umi sedang record..suku saja yang dibuatnya..
ini video pagi tadi..selepas mandi, sebelum p skul..

zikry boleh sebut A untuk apa..B untuk apa..dan seterusnya hingga Z..
tapi biasenya dia akan sangkut di huruf Q dan X..
A..ayam
B..beruang..
C..cicak..
D..daun
E..emak..tp biasanya dia sebut..amma!

untuk alif ba ta..sampai huruf kho setakat ini..
lepas tu dah lintang pukang..
umi cuba ya ayah memaksimumkan masa berkualiti untuk mengajar kakak &angah..
lain kali cuba videokan lagi..

7 tukang conteng sambilan:

Melati Qistyna's Mummy said...

Akak x nmpk video nye....

OneSimpleMother said...

pandainya zikry.. :)

Ummi said...

erk..tak tau la pulak kenape kak abby..line tak ok kot?

Ainul Hayat said...

Kak Syikin,

Saya pun tak nampak video nye. takpe nanti nak try tgk kt umah.

ZERO VENDETTA said...

Salam Perkenalan,
Bijak anak kamu. anak saya 1tahun 3bulan baru pandai cakap 'nak' je yg betul

KasihDariLaut said...

chomelnya

Ummi said...

ainul..akak pon tatau la..kak abby pon xbleh tengok.tp akak bukak ok je..

zero..perkembangan anak2 tak sama..umur anak pon beza kan..xpe..slow2 la..

kasih..budak kecik semuanya comey :)

JOM SHOPPING!!