~separuh jiwaku pergi~..sodegaura..


hari Khamis malam..21-01-10..pukul 10pm,kami bertolak balik ke Parit..
alhamdulillah selamat sampai kul 2.15am..
kakak n adik pon baik2 je dlm kete..x meragam


pagi jumaat..22-01-10
encek zahir naik bas dari Ipoh ke KL..
hari Sabtu..23-01-10..pukul 11.30am,fly ke Bintulu..



ketika ini..Ahad..24-01-10..
encek zahir sudah pon berada di atas Kapal Puteri Zamrud 1..
dah pon memulakan tugasnye pagi ni..



dan..bermula la kehidupan saye sebagai "ibu tinggal"..
dengan 2 anak kecik..


so cmane??


boley sajee..
kene bagi boleh la kan??


chaiyokkk!!!




selamat belayar suami terchenta..
selamat sampai ke sodegaura..
moga baik2 sumenye..
InsyaAllah..umi jage anak2 kite sebaiknye..
Jumpe lagi 6 bulan dari sekarang..
mase tu kakak dah 2 tahun..(insyaAllah bleh sambut besde ngan ayah kan??)
adik masuk 7 bulan..
ayah pergi kali ni,walaupon umi x abes pantang lagi..
takpe,umi x kesah..lambat laun kene p jugak kan..
biar la cepat pergi..cepat balik..
cumenye yang sangat2 buat emosi ni terusik (n pastinye ayah pon sedey..)
bile tengok gamba ni..
*
*
*
*
*
*
*
*
*



*
*************************************************************************************



pagi ayah nak bertolak ke KL..

sebaik je kereta gerak..

kakak terus kejar kete..

sedey gile..

11 tukang conteng sambilan:

ZuRaNaI said...

k.ikin,,
sdeynyee..msti lg sdey klu kt klia..
mse sye kt klia sye xnmpk klibat usband kak ikin..time anai check in pun tgk usband kak ikin da check in..hiii..slmt smp ke sodegaura..

dianafirdaus said...

Ikin..
K.diana ni ..still remember me?
wife en.firdaus a.k.a carpann...
Anywey..hubby akak pun dah selamat sampai Puteri Delima Satu..
Mari2 kite kuatkan diri ni yer..

Umi said...

zura:haiih..sedey memang sedey..tp dh keje dieorang kan..dieorang ade banyak mase nk kenai2 atas kapal tu kan..

k.diana:esh..ingatla kak..kite memang kene kuat kan kak..insyaAllah sy x meroyan..hahaha(buat2la gelak..yippie..ilangkan sedey)

ez@ said...

kak ikin...waargh..nk nangis tgk kakak kejar ayh dia...bertuah abg zahir kawen dgn akak yg berhati waja...

w|cKa` said...

sedeynya tgk kakak kejar keta tu.. sian sgt xpaham apapa.. mesti dia xsangka ayah pegi utk 6bulan.. mesti skang dok tecari2 mana ayah.. uwaaaa sy plak yg tgh sedih skang nih..

ummi thahiq said...

sedih..
tak pe ye ikin ada kakak n adik yg leh jd peneman..

Ini Blog AnakPakWahab said...

sedihnya...

marilah kita sama2 kuatkan semangat dan tabahkan hati...

sukahati said...

alahai...sedeynyerrr...hukhuk

D'Panther Nurul said...

kak ekin..
nurul yang tgk ni pun sedih.. adohai.. mcmana la turn nurul nanti... huhuhu.. bak kata kak ekin.. lambat laun kena naik jugakkan... pasrah.. huhu..

ni iwan ni pun dah pi menyera diri minta naik satu kelas.. area bintulu jepun.. tunggu je la.. hhuhu..

mizzbutterfly said...

nak nagish la cikgu...

.AQAMZ. said...

salam cikgu,
touching nye baca..
;(
even sy xkawen lg..
tp mcm sedeh gak la..
hm..
xp[e cikgu,
tabahkan diri ok!
chaiyok2!~

JOM SHOPPING!!