Kakak dah makin ok


Ciken pox kakak dah makin ok..

dah kuar abes dah..

sekarang dalam proses nak kering jek..

kakak pon dah main,makan macam biase..

harap2 x tinggal parut..

mekasih kat kawan2 umi yang sentiase folow perkembangan kakak..

ramai yang tanye kakak dah ok ke x..

kakak ok..n dah mule aktiviti membuli adik..

len kali plak cite pasai kakak buli adik ye..

4 tukang conteng sambilan:

Ini Blog AnakPakWahab said...

abes la adik pasni...

kena buli dgn kakak...

tunggu la kakak sihat nanti...

hehe!

Izan said...

semoga cepat sembuh. ko nak tau aku masa mula2 dtg italy boleh plak terpekena ciken pox lg skali. da tua2 bangka pun kene lg. tak pernah2 dibuat kene ciken pox dua kali.

mmg teruk gak masa aku kene dulu. demam smpi tak larat nk bgn. parut masih ada skit2 kat bahagian badan =(

Umi said...

anak pak wahab..harap2 kakak x mengganas la yhe..penat umi die nih..

izan : hooo..maknenye kakak ade risiko nak kene ciken pox lagi ke?/harap2 x la..cukupla sekali..

lily lotus said...

alhamdulillah dah semakin ok..standby jerlah adik ekk

JOM SHOPPING!!