Proses berpindah randah..

Hari Jumaat aritu..13 Nov 2009..umi n kakak berpindah dok kuartes kt bawah..lega sesangat dapat pindah dah..tak tunggu huby balik..biarla setel awal..nak naik tangga pon dah x berape larat ni..nti huby balik banyak mende lain boleh buat..pasal pindah tak payah nak pk2 dah..
Proses perpindahan dibantu oleh 11 orng student sy yang free ari jumaat tuh..Mil n Bil beserta askar2nye pon dtang memeriahkan majlis..hehehe
mari layan cite pindah secara bergambar..heh


ni gamba seblom pindah..berkemas2 bungkus barang sampai kul 1am..sy buat sket2 jek..mujur en adik sy dtg tolong..kalu x,mau setahun baru abis siap bungkus..hiii..kakak pon cam biase..bz tolong cek barang ape umi die x bungkus lagi..

ni pandangan dr level 3..arah anak panah menunjukkan blog baru kediaman saye..aras bawah..(padehal tu memang tanda anak panah atas jalan tu ye..hiii)..itu pasukan pemindah sy yang pertama sedang berpeluh2 tolong pindahkan barang.





Muke sonok je dapat tolong sy pindah..tapi saye x janji pon nak bagi "carrymark" lebih kan..tenkiu untuk student2 sy yang sudi menolong..jasa kalian sangat dikenang!!!










Break sat minum pagi makan nasi goreng Pn Syikin masak..(TIPUUUU..sy oder je k..hahahaha)



Kakak cam biase la..sebok jugak..die bangun kul 6am..kul 2.30pm baru tido balik..sonok dapat pindah ke kakak..mujur tok pon datang bleh tolong tengok2 kan kakak..pehtu xcited main ngan sepupu2..manela die nak tido..

sampai ari ni..ade lagi barang yg sy xkemas abes..penat laaa..sape nak tolong kemas umah sy (kuarters baru)angkat tangan!!heee (tinggalkan sket keje untuk en zahir sebenarnye..bagi die rase angin pindah sket..hehehe)

p/s : en huby sayang..bz nak pindah sampai dh lupe meninjau progress pondok kaseh sayang kite tu..nti kite p tengok sesame ek..wiiiii






3 tukang conteng sambilan:

gewd-gurL said...

tahniah ye cikgu,

sukahati said...

kerahan tenaga....choi sgt cikgu neh :p

Izan said...

sib baik la ada student yang baik hati kan? ko pernah tak bantu cikgu ko pindah randah ni? =)

JOM SHOPPING!!