hajat yg tertunai

assalamualaikum..

dalam entry yang INI ada cerita tentang "sesuatu" yang dikirim oleh kakak untuk ayah tersayang..
dan alhamdulillah..parcel dikirim sudah selamat sampai pada tuannya..
kakak kirim tshirt langkawai untuk ayah dia..

makwah beli baju tu untuk umi..
tp kakak awal2 dah amik simpan dalam almari..
dia kata baju tu untuk ayah..huhuhu..
so, masa nak pos barang utk ayah haritu, dia masukkan sekali tshirt tu..

dah pesan kat ayah tolong mms gambar ayah dengan baju sempit tuh..
mana tak sempit..dah size umi kan..
bangun pagi semalam tunjuk kat kakak gambar ayah dengan baju -burung- tu..
terus bangun penuh senyuman..
syok la tu baju ayah sama dengan dia n angah..
tertunai sudahla hajat dia nak tengok ayah dengan  baju sama dia kan..




 ayah dah pon bergerak ke taiwan semalam..
selepas anchor 3 hari di Bintulu..
jumpa lagi ayah..on 31st dec..
we will always miss u!!

6 tukang conteng sambilan:

OneSimpleMother said...

anak ayah ni.. amboi kakak posing manja.. :)

Ummi said...

wah..wah..selamat pagi ummi luqman~~~

cik hanny^^ said...

sweet la kak ina ni.. ehehe.. suka gmbr kak ina sorg tu. nampakk manjaaa sgt :D

Melati Qistyna's Mummy said...

hehehehe, mmg anak ayah ni.... :P

laju je dia simpan baju ummi yer....

jooleata said...

shuweeett sguweeettt.. hihihi

amal said...

hehe comelnye kak ina ;)

JOM SHOPPING!!