bila si kakak TERtido..

assalamualaikum..

ini kisah jumaat lepas.umi abes kelas awal..so, ade banyak masa dengan kakak n angah!!
kul 10 lebih dah abis kelas.
balik rumah..mase untuk dua orang budak kecik tu la...
payah betul nak suruh diaorang tido.
makwah kata zikry dah tido masa umi p kelas..kak ina je yang tak tido..ada je projek dia..
dah tengahari tak tido-tido jugak..
lepas makan, macam biasa diaorang marathon cite upin-ipin kat youtube..
umi ada kerja kat dapur..
pehtu perasan zikry dok main sorang-sorang..
bila tanya kakak mana? zikry jawab "kakak tido"..selamba je..
terus umi p buat spot check..



ya ampunnnn...




dah mengantuk sangat la ni..sampai tertido atas kerusi tu jek...terus angkat buh atas sofa..tu pon dia tak sedar..memang sah sangat mengantuk nih..


bila si kakak tido..si zikry mula la memonopoli segalanya..huhuhu

macam biasa..pakai tudung kakak dia..siap makan nasi lemak kosong sambil tengok upin-ipin sorang-sorang..takya share dgn kakak..



dah boring tengok upin ipin, mintak eskrem..lepak depan tv..bermaharajalela sementara kakaknya tido.. buruk benor rupe abg ngah bertudung tu..hahahah..

6 tukang conteng sambilan:

OneSimpleMother said...

hehehe.. lawakla zikry ni. pandainya dia makan aiskrim..

zahirian said...

oo kak mas..awalnye menyinggah umah kami pagi ni ..hiii

Melati Qistyna's Mummy said...

muahahahaha..... lawak to l la zz ni... mesti dlm hati dia....'akulah rajaaaa skrg ni...hahahaha' :P

Nur Hareza said...

alahai.. sengih sorg2 tgk anak2 ko ni syikin ;)
keep writing ye

zahirian said...

kak abby..hahaha..memang jd raja sungguh dia..raja lawak.adoiii..camane la nak mencegah dia bertudung ek..

beja..elokla..senyum2 selalu ye!

Ainul Hayat said...

adoiyai...zikry-zikry....macam2 hal...

JOM SHOPPING!!