kenapalaaaaa..










assalamualaikum..
kenapa la rasa lama betul ayah p kali ni..
lambatnya nak tunggu bulan 10..tah-tah bulan 11..
sampai kak ina pon kata "kakak rindu ayah sangat"..ermmm

semalam ayah dah sampai bintulu..
dapatla berskype..
rindunye la..kami-kami ni..




skype pon tak boleh lama..ayah kerja..tengokla berskype pon dengan baju keje lagi..
takpe la sekejap pon..lepas rindu..excited kakak & angah..makan pon depan ayah..angah yg payah nak makan pon jadi naik selera..



haihh..cepat-cepatla masa berlalu..



6 tukang conteng sambilan:

noradzlina.kamdani said...

hmmm kak ina dh beso sbb dh tau ckp rindu...

RULZA said...

sedih plak..insyallah amin mudah-mudahan cepatlah masa berlalu dan dapat berkumpul semula sama2...

Melati Qistyna's Mummy said...

Hehehehe, sian akak ina, betul kata Kak Lin, Kak ina dh beso... Hehehehe

Skype pon Jd la, dr terputus terus ms dok atas kapal :D

w|cKa` said...

iman pon berskype smlm.. papa tdo je dia jerit sampai tejaga.. soh tgk dia naik beskal..

Ainul Hayat said...

Alahai...dah pandai rindu ayah. Kak, suami akak sailing berapa bulan?

Ummi said...

kak lin..nampak gayanya macam tu la..makin sedih bila dengar anak cakap macam tu..

___________

rulza..
aminn..terima kasih..

___________

oh kak abby..long time no c..

________________
izan..izan lg lame kan..ni baru sebulan ++ rase cam setahun..auydaiii..

________________
erni..patutnye 4m..tp biasela kan..terlajak tu perkara biasa..

JOM SHOPPING!!