Bajet 2012: antara bonus dan naik gaji..

assalamualaikum..

esok pasti ramai yang menunggu apa yang akan diumumkan kerajaan berkaitan bajet 2012..
terutama orang gomen macam saya..
Pakcik CUEPACS tu sangat konfiden "ada sesuatu" untuk org gomen..
sama ada bonus atau kenaikan gaji..

saya?

dua-dua pon ok :) -tamak-

kita tunggu sajalah khabar berita baik itu esok ya..


************************************************************
tempek sikit gambar chenta hati zahirian..


duduk sama-sama sambil makan fries nonton lagu dari you tube..

perut angah ade beby jugak kah?hahahaha..




3 tukang conteng sambilan:

noradzlina.kamdani said...

sama la kite..tp klu dpt nek gaji lg best sbb ianye bulanan nye expenses..bonus tu sekejapn dh habis...

RULZA said...

Sama la kita..dua2 pun okay..tapi kalau kenaikkan gaji tu lagi ok..harap takde lagi budget lawak seluar dalam, baju dalam .mudah mudahan ia jadi bajet terbaik dan bukan gula2 untuk rakyat sebab dah dekat Pru ni..:).huhu ;p

mamaNoriz said...

sapa yg keje gomen mesti nak dpt dua2 kan...cam sya...hehehe

takut peniaga pun sedia nak naikan harga dulu...huhu

JOM SHOPPING!!