Semua yang terakhir..

Ari nii ari last ngan huby..huuu..sedey..sedey..pg tadi tak breakfast kt cafe..buat nasi goreng.breakfast same2 kt umah..kemas2 barang adlina,pastu ayah hantar die p skolah..kirenye arini ari last laa..pasni umi la yang kene antar dan amik adlina hari2..sampai ayah balik nanti..tengahari plak lunch kat luar..makan kat Mali..tempat feveret kiteorang..pasni x p dah kot makan kat Mali..lunch terakhir ngn huby..x best la kalu tak p ngan huby..lagipon luar kolej..cam leceh je nak keluar..balik makan singgah kedai..beli susu Adlina..anak umi meragam lagi..muntah2 xok..so,umi ngn ayah try tukar susu..atas nasihat orang yang lebih berpengalaman..beli Bebelec pulak..harap-harap pasni ok la hendaknya..aminn..balik umah huby sempat lena depan tv..pas Zohor anta umi keje..kirenye ni kali terakhir jugakla ayah anta umi..sume terakhirla hari ni..isk..isk..sebak..sebak..

Petang lepas balik keje p umah mak mentua..mak buat pulut durian..kami bantai makan nasi sekali..mane bleh tahan tengok gulai rebung ngn sambal..huhuh..huby anta moto kt umah mak,mintak tolong abg cik tolong tengok2kan dalam masa 4 bulan ni. Kalu moto tu tinggal ngn umi,alamat bersawangla..





Gambar terakhir kami ber3 agaknye..lepas ni ber4 pulak...hehehe



Adlina..ayah..dan ER6N..^-^

HUby naik bas ke KL malam ni..pukul 10.15pm..umi antar p stesen bas..ngan amani..amani dah tido sebenarnye..tapi angkat jugaklaa..takkan nak tinggalkan..mujur jarak kolej n stesen bas x jauh mana..masa kt umah,,boleh lagi ditahan2..tp bila dah nak pisah ngn huby ..salam die..adoi..mencurah2 terus..mujur la malam..org x nampak..huby siap pesan.."Janganla nangis,,InsyaAllah bulan 11 ni kite jumpe'..huuuuuuuuuuu..lamenye lagi bulan 11..memang tak dapat nak cakap ape2 ngan huby dah..laju je air mate ni..sedey..sedey..adlina dah merengek2..tatau la pasal nk pisah ngan ayah atau pasal xmo dok kat seat die tu..umi pon drive la balik..air mate memang tak berenti sampai umah.ni ok lagi la tak sampai 5 minit bleh sampai umah..kalu dulu..dari seremban ke kuala pilah tu la meleleh air mata..huhuhuu..jauh tu..

Doa untuk huby..semoga dipermudahkan urusan di office esok..semoga selamat sampai terbang ke Bintulu..selamat bekerja..dah rezekinye atas kapal..

Moral of the story : sape2 yang takle idup sorang2 beberapa bulan..jangan menikah ngn seaman yer..huuuu..boleh gitu?abis ngamuk encik2 seaman..heheh..ajal,maut,jodoh tu semua ketentuan Ilahi..proud n thnx to Allah..being Mrs Zahir..

End..

3 tukang conteng sambilan:

sukahati said...

waaaa....aku pun sedih gak kin. Motif aku nk sedey? :p

aku sedey sbb ingat mesti raya laki ko takder kat sini kan...huhu...takper2 ....sabo
err...nnti bersalin...sempat tak laki ko blk??

imwritesin said...

aku tengah membayangkan ko nangis kesedihan kin...hua hua hau...bustand changlun ek? rindu lah kat changlun....

Syikin said...

deliver nti die ade som..insyaAllah..

JOM SHOPPING!!